Followers

Monday, March 7, 2011



Hye..!!! hehe
ni salah satu kerja seni sy..
TYPOGRAPHY.. nak tawu sape yang ajar?? En.Rashid Osman..
Best blajar typografi ni..klw kelas hari2, adeh hari2 la ada keje.. Tp xpe, nama pun nuntut ilmu kan?
tapi kan dalam kelas ni agak sdih jgk la sbb kerja2 seni sy n memeber2 lain yang bermutu kurang dipandang.. Beliau banyak fokus dekat student kegemaran beliau je..hukhuk
tp xpe la kan..nak wat guane lg, ni cubaan untuk student seni..
Xde rezeki kat sini, ada kat tempat lain..(kadang-kadang marah jugak, UNFAIR! Ahaks)
Papepun, Thanks Guru.. dan kepada student yang bertuah 2. masa ni la nak tingkatkan usaha diri lagi taw..gunakan kepercayaan dan peluang yang ada untuk menonjolkan karya-karya andadan bukan tonjolkan "diri" anda..ngee( sori ) hehe

No comments:

Post a Comment

Text