Followers

Wednesday, July 6, 2011

nak tulis sikit


Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ¨¯`♥ Money says Earn me forget everything,
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ¨¯`♥ Time says follow me forget everything,
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ¨¯`♥ Future says struggle for me forget everything.
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ¨¯`♥"ALLAH" simply says only remember Me and I will Give you everything.
╔══╗
╚╗╔╝
╔╝(¯`v´¯)
╚══`.¸. ALLAH ♥

-------------------------------------------------------------------------------------------------
gambar saya lagi kat sni..mmg la..dah nama pun blog saya kan..hehehe
kali ni nak tulis pe ek? nak tulis nama insan2 yang saya sayang la..sebab malam ni saya rasa rindu sangat kat semua orang-orang yang saya sayang..siapakah mereke? mereka adalah insan2 yang istimewa bagi saya...dalam masa seminit nak tulis nama mereka yang terlintas decara langsung tanpa dipikirkan..1,2,3!
zaimatun asmah, abd raman, enson, kamarul, ,adhwa, chaer, syafwan,muazz dila, akma, meera, mimi, ipah, syafa, syukri, alif, zafran,imah, ali, ani. timah, ita, hariza, dekda, siti, nabila, nurul, fami. yani, ekin,is,umi, ina, meor, azizah, tipah, syafa, nurisha, idah, ramli, mariah, comel, manje,tah, kembar 3, tea, ein,khalida, yana, ika, ain, wan, wani, dia, dia, dan dia.. (nama yang laen xsempat nk bubuh sbb seminit je,sori hadoii)

teeeeeeeeeeeeeeettt!!! hadoi..bnyak lgi nk tulis tp xsempat.. dah la xikut turutan..pakat tulis je..tulis pun xbrapa laju..maksudnya kena improvekn lg la menaip ni...lepas dah tulis baca balik...tudia, nama famli, moyang, sepupu sepapat, saudra, kwn2, jiran, ckgu n nama kucing pun ada..hehehe dah ngntuk...td fesbok jap, tgk citer ngan mean game masih xberjaya wat mata ngantuk tp maen ingat2 nama dlm masa seminit bole pulak jd ngntok..bagusla cara ni..dapat buat saya ngantuk jugak akhirnya..dah pukul 3pagi..nak tido dulu... Nyte... =^_^=

No comments:

Post a Comment

Text