Followers

Wednesday, August 17, 2011

My Smile (^_^)

Hari ni berjaya tak tidow slepas sahur dan subuh..
Buat pe je? Bukak facebook.. comment, bukak gambar2 org.. curik pastu edit, last bawak ke blog..hhehehe (^_^)
Pagi-pagi tadi kan, saya ada terpikat kat tiga gambar dari friend perempuan dan satu gambar dari friend laki.. semua dalam keadaan senyum2 jaa..tp paling menarik gambar lelaki posing ngan kawan-kawan dya..siap senyum lagi..susah kot nak dapat macamni.. selalunya gurls yang slalu tgkap gambar smile chill2 ni..nampak sweet je klw senyum mnjadi.. gambar ni saya bagi markah A sbb mmg nampak cute..kalah gambar2 laen yang saya curik..ni dah mcm iklan colgate pun ada..hehe saya sukeeeeee sngt.. Bole nampak lengan boy kat tengah tu tgh tangkap gambar kan..hehe(^_^) dulu, saya pun ada gambar macamni ngan sahabat-sahabat baek tapi gambar-gambar tu dah ilang..agak sedey laa... =(
Buat saya, sebuah persahabatan itu amat lah berharga.. tetapi selalunya sahabat2 ni xkekal lama sbb bukan setiap org ada perjalanan sama kan..mesti terpisah jgk, klw xlama sekejap kan..lumrah idop kan..biasa la tu... Tawu x? kawan dgn sahabat ni laen maksudnya bagi org yang tawu menilai perhubungan..saya paling benci org yang merosakan hubungan persahabatan ni..ish2..
pendusta dalam persahabatan adalah orang yang mementingkan diri sendiri..
nak cerita jadi panjang nanti..laen kali je laa..hehe

Persahabatan yang suci
Sukar untuk dilupakan
Walau kemarau melanda
Walau taufan menjelma
Namun ianya tetap segar
Bagaikan mewangi bunga..

No comments:

Post a Comment

Text