Followers

Thursday, September 1, 2011

Buka Puasa - 4 Elemen





ni muka2 ceria 4 elemen..muka lepas dah kenyang..


saja nak upload ni skali...nak camera 2 please..haha


kenyang dah masa nie..




SHOPPING KAT TAIPING SENTRAL

Abe, yati, pateen
ni singgah jap kat Taiping Sentral lepas mkn kat Doli tadi.


kat sini dari kiri ada una, lina, pateen, aku, ngn ikram.


lina, una, yati, paten

masa ni 27 08 2011
dah akhir2 puasa ni.. masa ni masing2 baru balek Taiping dan ada mula start cuti..xkira la kerja atau study, kami tetap berkumpul nak merapatkan siraturrahim =)
memang best..terima kaseh banyak2 kat insan2 yang menjayakan majlis ni dan insan yang banyak berjasa kat saya..xpayah nak sebut laa..segan...hehe
lepas kami pegi makan, kami pegi jalan2 kat dalam Taiping Sentral pulak..teman lina n pateen cari kasut.. saya, lina, paten, una, ikram, diqin ngan abe.. yang laen pegi karoeke..berpecah kat sini..kedai2 kat sana macam kami yang punya..kecoh betul..siap posing2 dalam kedai kasut pastu kuar buwat muka tak bersalah..penat salesgirl tu tunggu nak layan kami..hehe
mmg best =)

No comments:

Post a Comment

Text