Followers

Friday, November 4, 2011




hurm..sayu..
aku rindu peristiwa lama..aku rindu kenangan lama..aku rindu keadaan lama..aku rindu keceriaan lama..sekarang, semakin berlalu masa semakin jauh je rasa..aku dah cuba buat seperti biasa, tapi masih tak mampu melihat senyumannya seperti dulu..mungkin ini berpunca dari ku..jika ini berlarutan, aku akan doakan kau bahagia walaupun tanpa ku..aku akan terus melihat di luar jendela ku erti hidup yang sebenarnya..walaupun perit dan pedih akan ku simpan ianya dalam hati ku dan jadikan ianya satu pengalaman untuk diri ku..aku sayang kamu..janji-janji mu akan ku pegang dan menjadi memori bahagia dalam hidup ku.. tidak akan ku lupai apa yang kamu berikan untukku dan paling berharga adalah kaseh sayang serta "your's caring"...
i love it =)

No comments:

Post a Comment

Text