Followers

Monday, December 19, 2011

My Al_Kisah





Assalamualaikum...
hye... =)
saya suka berbaju kurung..saya juga suka bertudung..saya suka senyum..saya suka ketawa tapi xsuka nampak gigi sebab gigi saya ada gigi arnab..tapi ada orang kata gigi arnab saya nampak cute bila senyum..hehehehehe =P
saya sukakan adat Melayu..saya suka jadi ayu n be myself..
saya nak jadi baek sampai mati...taknak penat buat kebaikan...tapi semenjak kebelakangan ni, saya dah penat untuk senyum, dah penat untuk berbicara, dah penat untuk beramah mesra kerana serik di fitnah dan dikenakan..
tetapi lagi penat jadi macamni, lelah bila bibir xmampu mengukir senyuman kerna terasa terlalu matang dan dewasa merunsingkan...
saya penat melukakan hati insan yang saya sayang..saya juga penat dilukai...saya terasa sangat jahat dan kejam bila melihat hati insan yang saya sayangi pedih, terasa nak pergi jauh terus dan berikan dia peluang untuk menjalani hidup laen tanpa memikirkan saya..tapi saya tak mampu..saya tidak petah untuk melupakan dan pergi jauh dari oraang yang saya sayang..semakin hari semakin sakit..Gastrik pun dah semakin melampau sekarang..nak kata makan, makan tapi datang jugak si gastrik tu..sakit kepala tiba-tiba dah hilang tetapi pening kepala slalu datang pulak..hurm...
saya nak tersenyum seperti dulu..dan aktive seperti dulu..ceria seperti dulu dan paling penting kreatif seperti dulu...God, Please...help me..blessing me..
Ya Allah..Bukakanlah pintu rezeki padaku..Tetapkanlah hatiku hanya padaMu..dan sucikanlah kaseh sayangku pada insan yang Kau jodohkan padaku tanpa berpaling pada cinta Mu yang satu...Amin...
Serikanlah wajahku agar insan-insan disekelilingku selesa serta ringan beban mereka walaupun hatiku senantiasa bergelora..ku tahu, bahagia itu tidak berpanjangan serta gelora itu tidak berterusan... Ku yakin Sinar bahagi akan kelihatan suatu hari nanti..=)

No comments:

Post a Comment

Text