Followers

Tuesday, August 14, 2012

Salam Lebaran 2012 (MixDigital Painting)


Bismillahirahmanirrahim..
Dah lama saya tak berkarya..rasa dah teruk sangat skill n pengetahuan..
Betul la org2 kata bila dah tawu sesuatu dan ada pengalaman harus amalkan dan jangan tinggalkan, nanti lupa pulak..



ni editing ala-ala nk buat digital painting..banyak kali dah nk buat, tapi agak kemalasan..
Bila dah ada tujuan baru rasa ringan sikit nak mencuba..
kepada sesiapa yang mengenali saya, di sini saya NOR HAYATI BT ABD RAMAN,
ingin memohonnnnn beribu-ribu ampun dan maaf dari segi luaran dan dalaman..



dari sudut zahir dan batin..saya tawu saya banyak kesilapan dan kesalahan yang dilakukan secara sengaja dan tidak terniat tanpa disengajakan selama menjadi manusia yang senantiasa mencari kebenaran..
Kepada yg membaca dan kepada sesiapa sahaja, tolong sampai-sampaikan yaa,,saya mintak maap banyak2.. Halalkan makan minum serta apa2 saja..tapi yg hutang yg sy janji nk bayar, insyaAllah sy akan bayar tggu masa..hehehe Andai sy pergi dulu, masa tu diharapkan tiada setitik pun kebencian dari anda semua kpd saya...maafkan sy taw..Salam Aidilfitri, Maaf Zahir Batin.. Assalamualaikum..






Yang mencari kelembutan dalam kasih sayang yang dianugerahkan Illahi, _NorHayati

No comments:

Post a Comment

Text