Followers

Monday, November 26, 2012

Photography _ Amrul & Farhana Cover Custom Album_Wedding

photography wedding

 Alhamdulillah, syukur atas nikmat yang diberikan Allah S.W.T.. 
Sepasang kekasih telah diijabkabulkan menjadi pasangan suami isteri yang sah.. Semoga Allah melimpah kurniakan keberkatan kepada pasangan suami isteri ni menuju kehidupan keluarga al- jannah.. Imamnya bernama Amrul Amin dan makmumnya bernama Nur Farhana.. Majlis resepsi ini berlangsung di Keramat, Kuala Lumpur..

Sangat seronok dapat bekerjasama dengan pasangan pengantin dan Tuan rumah iaitu Tuan Haji Aminuddin. Thanks bebanyak kepada Tuan Haji sebab memberikan kesempatan ni untuk saya dan partner saya mendapatkan pengalaman lagi dalam beridea dalam rencah dunia photography ni..
Panjang umur dan jika ada rezeki kita jumpa lagi yaa..maybe masa tu you all dah ada baby..hehe

Yeaa.. siap jugak cover custom album saya ni.. bukan takda masa nak buat tapi tak pandai nak curi masa sebelum ni..hehe Saya akan curi-curi masa lagi untuk edit yang selanjutnya., nak buat bisnes ni tapi banyak halangan sekarang.. adehh bukan bagi alasan laa tapi kenyataan.. takpe slow2 kayuh, kumpulkan kuderat dan kelengkapan and then pergi menjelajah dan rangkul peluang yang ada ^.^..
Doakan saya berjaya dan sentiasa kretif yaa and if you dont mind, please support me yaa..thanks
hehehe  =)



















No comments:

Post a Comment

Text